Fredag-lördag


haha, godmorgon! Igår så hände de inte så mycket. Jag var jätteförkyld och mina ögon rann hela tiden.
Kom hem och fixade lite på facebook. Sen så låg jag och kollade på oskyldigt dömd och paradise hotel.
Tog de bara lugnt. När klockan var halv 6 började jag kolla på en film och somnade nästan på en gång.
När klockan var nästan åtta väckte malin mig, hon sa att de var mat. Själv låg jag typ i dvala..
men tog mig upp iallafall. Sedan till middagen så kollade vi på Mammas pojkar och efter de var de paradise hotel.
Efter de gick jag upp och lade mig.

Idag så ska jag åka med pappa till skolan, efter de så går jag hem, klär på mig inför träningen och troligtvis åker på en gång. Den börjar vid 5 och slutar 7. Efter träningen åker jag hem coh duschar, sen åker jag hem till lindha och sover där. På lördag ska ajg kolla på hennes innebandymatch. Efter de ska vi göra något. På lördagskvällen vet jag inte vad ajg gör, bror på hur jag mår!;)
Jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0