halloween:)

Hejsan, nu så har jag kommit hem från Emy. Igår så träffade jag,Emy & lindha några.
Vi var med dom ett tag,sen gick vi hem till emy och alla följde med hem dit.
Gjorde inte så mycket, vi kollade på: män som hatar kvinnor.
Sen så skulle de dra, så då gick vi ut med dem en bit, sen gick vi hem till Emy.
När vi kom hem så satte vi på en annan film:she's the man.

Efter filmen så gjorde vi oss klara för att sova,
men ingen kunde typ sova så vi snackade läääänge innan vi somnade.
Ajuste.bilderna från mig och lindha går inte att lägga in, mitt minneskort funkar inte att stoppa in och jag vet inte vart laddaren till kameran är, så de får vi se hur jag gör, ska försöka leta efter den..
Så tyvärr lindha, så kan jag inte skicka dom till dig..
Jaja, nu så är de dags att plugga hemkunskap,
har 4 prov på fredag.
Skitkul.

Kommentarer
Postat av: tess

Låter som att du hade en toppen kväll! kul :)

om du behöver hjälp med hemkunskapen är det bara säga till" men kan tänka mig att det är rätt lätt att du kan! :)

proven kommer du säkert att klara galant!

lycka till!!<3

2009-11-01 @ 13:01:32
URL: http://thereseakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0