om dagen!

Hejsan! förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid att skriva på hela dan.
Men aja, typ halv tre så gick vi och mötte Oscar&Albin.
Vi var ute och mest gick och snackade;) Vi var vid nynäs gård och lite så.

Vid 6 så var jag tvungen att gå hem, för jag skulle städa mitt rum,
Behövde göra en bra städning för att de kommer gäster imorgon,
för imorfgon är de kalas för tilda, fast från malins sida;)

Efter jag städat så gick vi ut. Då träffade vi Oscar& albin igen;)
Då satte vi oss vid nicksta och bara pratde på ;)
hahaha, gjorde inte så mycket, menmen,
vi hade kul iallafall:)
Sen kom Tixi(therese)
Sofias kompis, haha och vi snackade ett tag till,
sen så skulle typ alla hem,
och sofia,oskar & Albin gick ju så himla segt,
typ jag och Tixi var ju typ 100 m framför;)

Jaja, sen så typ skulle vi leka dom när dom gick,
typ asgarvade hela tiden!
men nu har jag kommit hem,
nu ska ajg äta varma mackor!

älskar dig amanda enormt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

låter som att du haft en kanon bra dag! :)

men säg inte att du åt mackor till middag? (a)

haha. skoja bra <3

2009-09-05 @ 22:00:26
URL: http://thereseakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0