läxor/tessi=)

Hejsan på er! igår så hade jag otroligt mycket huvudvärk och mådde inte så jättebra kna man ju säga.
Idag så har dagen rullat på som vanligt, dock lite trögt! Slutar ju lite senare än vanligt nu också...
Funderar på att ta en bloggpaus? De blir inte så mycket bloggning nu när skolan börjar och alla träningar kommer igång, men jag får se, får tänka på den saken ett tag till.

Nu så har jag precis duschat efter idrotten så nu ska jag ta något mellis och göra alla läxor. Lite senare blir de tessan=), men nu måste jag gå puss/ felicia

Kommentarer
Postat av: Carro

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ PLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST, äckliga patetiska fjorre, USCU!

2009-09-02 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0