gårdagens kväll!

Hejsan och godmorgon!
Igår så skulle vi kolla på Gamer, och vi satte oss på biografen, jag,mamma,ronja& lena,desiree och sebbe gick på en annan. Aja, den filmen ssöööööööööööööööög! alltså man förtod ingenting och den var ehelt rubbad;P
iallafall vad jag tyckte, men vi sg typ bara 20 minuter på den, sen så gik v därifrån.
Vi gick ut för att byta biljeter, emn alla började vid nio.
Så då gick vi ner för att bowla! gud bowla är verkligen inte de jag brukar göra.
de va iallafall jättekul, men jag kom sist;P
men man har ju typ inite spelat på typ 1 år:O?
jaja, efter bowlingen var desiree& sebbes film klar så då sate vi oss på donken,
hahaha, jag tog bara en daim-glass;)
sen så gick åkte jag hem tll ronja:)

På kvällen tog vi de mest lugnt, satt vid datorn. Sen så skulle vi ta kort,
(kommer senare)de blev faktiskt rätt bra bilder i hope:)
men nu ska jag roa mig med ronja.
ikväll så är de träning igen!
vet inte om jag kommer skriva något innan dess,
så pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0