dålig uppdatering!

Hejsan. förlåt för att jag inte skrivit på ett tag. Men har inte haft så mycket tid att skriva.
Igår så gick jag tidigare från skolan för att kolla hos läkarn om min fot.
Efter de besöket så åkte jag&mamma upp till handen för att kolla på en höstjacka till mig,
desiree var också med. Min syster hittade en svart jacka på H&M, den var snygg.

EFter vi varit i handen åkte vi till Coop Forum och skulle handla till desirees 18 års fest.
Efter vi varit på Coop så åkte vi hem med allt och upp till handen igen, för att äta på subway;)
Sen skjutsade mamma mig till träningen och desiree till hennes lagkväll.

På kvällen så åkte jag hem till sofia och sov där.
Duschade hos henne och sen så kollade vi på American pie.
hahaha, så jävla sjuk film alltså!

Båda somnade typ vid halv 11 och vaknade vid 10.
Så då kollade vi på en annan film: Jalla Jalla!
haha. Lika sjuk den filmen är också ;)

Nu så har jag kommit hem för typ en halvtimme sen.
Tror jag börjar med att fixa naglarna nu:)
puss!


Kommentarer
Postat av: lindha

hehehhe, helt perfekt . i knoow;)

2009-09-19 @ 16:36:43
URL: http://lnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0