18.55

Hejsan! förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid rent ut sakt, nu när skolan har börjat har de blivit lite svårt att skriva. Igår så var jag efter skolani handens bibliotek, där var jag med evelina&olivia först, vi pluggade snackade lite då och då. Sen kom lindha&emma, och då skulle typ olivia och evelina dra hem så då var jag med lindha och emma istället!:) Vi åt lite klubbor och pluggade lite.

Sen så gick vi till haninge, där skulle mamma hämta mig. När hon hämtat mig så drog vi´till skopunkten i länna.
Där skulle ajg köpa skor, gympaskor. Hittade ett par vita för 99:-
bilit som fan;) och även ett par lite stövlar som var bruna=)

Idag så har dagen rullat på väldigt segt, men de har funkat, efter skolan så drog jag och emy hem till henne.
Haha. vi satt och gjorde videosar, dom blev sjuuuuuukt bra!haha.

Nu så har jag precis kommit hem, ska packa lite till tessi. får se om jag sover där, för jag vet inte riktigt hur de blir, nu ska jag ringa henne pussssssssssss

haham kolla va små och söta vi ser ut att vara!
typ i 6 eller något:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0