MÅNDAG-TISDAG-ONSDAG

Hejsan, igår så blev de ingen bloggning alls pga att jag var lite stressad och att jag inte satt vid datorn.
Jag sov hos ronja måndag-tisdag.Vi var ute ett tag och sen åkte vi hem.
Igår så åkte jag hem vid ungefär 12. När jag kom hem till mamma så kollade jag på film.
Vid ungefär 4 så åkte jag och mamma till heron city.
Där skulle vi kolla på film med tessan och hennes mamma.
Jagv och Therese kollade på:flickan som lekte med elden, den var bra!
Mamma& tessans mamma kolla på en annan film,
vet inte riktigt vad den hette.

Inatt så sov jag hos therese mamma.
Vi vaknade vid typ halv 1.
Kände redan då att jag var förkyld och hade ont i halsen.
Therese hade de också,men vi åkte i alla fall till therese pappa.
Mår inge bra, så idag blir de ingen träning.
Imorgon får jag ser hur jag mår,mår redan bättre!=)
Puss/felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0