har damp på sl!

Hejsan, efter en lång dag ner till nynäshamn så är bara jag nere.Jävla sl!Stackars lindha allytså, hon har väntat i timmar, hela dan nästan. Nu så sitter hon äntligen på bussen ner till nynäshamn till mig!
bussen kom aldrig, eller rättare sagt,den gick inte förbi. Sen så har hon fått väntat ända tills nu på bussen.
Hon har fått tagit bussen till västerhaninge. Sen väntat där i typ e timme på nästa buss, sen har hon tagit bussen som gick nu,stackars dig lindha! Du som skrev i din blogg ba: jag tror den här dagen kommer bli bra, hur de än blir:), sen så kommer de här alltså, kanske inte en bra början, men ett bra slut ska nog gå att fixa!

När hon kommer ska vi nog inte göra så mycket, men nu ska jag ta och ringa henne och se vart hon är,
chaaooo/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0