.

Hejhej. Jag har inte haft så mycket tid framför datorn, nu är de lov! Äntligen.
Igår så var jag barnvakt åt min lillesyster Tilda.Lindha var med mig och sov över här.
Igår så gjorde vi inte så mycket, min syster vaknade typ vid halv 10 och vägrade somna om,
till slut så fick jag typ damp. Så då kom Malin hemvid halv 12 och fick lägga henne.
Sen så åkte hon efter ungefär en timme efter. Vi började kolla på Wallander;)
Båda var trötta efter filmen så då gick vi upp och lade oss nästan på direkten.

Idag vaknade vi runt 10 och gick upp. Jag lockade lindhas hår i typ en timme, sen så gick vi ut och tog bilder.
Nu har ci kommit hwm för ett tag sen och vi satte oss vid datorn. Nu så ska vi nog göra något;)
Ikväll är de träning! puss/felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0