Överlycklig!!

Hejsan, förlåt för jag inte skrivit något idag förren nu.
Men har haft fullt upp. Vi har varit och hämtat min telefon på on/off.
Sen åkte i och handlade på Willy's.
Sen när vi kom hem och jag fixade med min telefon visade de sig att allt var inte lagat.
Min syster var då hemma och hon är bättre på sånt, men den var inte lagad!
åhh tänkte jag men nu är jag asglad! Aja, min syster skulle åka och jobba och då skjutsade vi henne dit,
sen drog vi tillbaka till on/off, så säger jag som de är och då skulle vi få en helt nu telefon.

Men när han kommer tillbaka så säger han att de typ inte finns någon sån kvar så då ska jag få välja en annan.
Typ helt överlycklig!, så då kolar jag. Jag valde mellan en som var lila som typ hette u 600 sony ericsson eller en samsung något. Men sony ericsson var då billigare och då skulle jag inte behöva lägga till något, men de blev samsung! den kostade typ 3700 så jag fick lägga till lite, ersom min andra kostade bara 2500.
min syster rekomenderade den också och jag är riktigt nöjd.

Aja Min mobil kommer komma på fredag och den är rosa, haha, jag har tänkt på en gjej, jag har nästan alltid rosa telefoner, hur kan man tänka sig? hihi...
åhh, förlåt, de går inte att lägga in bilder, jag vet inte varför,
men men, de är en samsung touchwiz!
skitsnygg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0