tisdag!

Hejsan bloggen!
har inte hunnit skrivit idag, men nu ska jag berätta:
Skolan gick som den gick och sen så drg jag hem till lindha.
Vi bakade muffins=) och kollade på film och hade de mysigt:)
Jag åt middag hos henne, och sen så var de nästan dags att gå,
då kom mamma och hämta mig och vi åkte och hämtade desiree,
sen lämnade vi henne vid träningen och åkte en snabbis till handen.

I handen köpte jag en söt vitt/blått linne från gina,
och kollade lite i affärer, köpte även en glass också på donken,
Tjockis man är liksom.Sen efter de så åkte vi till träningen igen och kollade på den.
Det såg asbra ut och sen åkte jag hem med mamma och desiree.
Just nu har jag nästan precis kommit hem och ska bara ta de lugnt,
hoppas alla haft en bra tisdag!

Haha, lite muppad, menmen,:) Sånt e livet liksom!
PUSS PUDDINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0