sm imorgon!

Tjingelingen!
Träningen idag gick bra,
drog hem och började packa inför SM!
imorgon kommer vi samlas klockan kvart över sex vid handen,
där tar vi en buss till Nyköping, vi går ut som näst sist i våran klass,
jag tycker faktiskt att de är bra, för då kollar man inte på dom andra lagen.
Aja, jag kommer vara bort hela helgen, så tyvärr så kommer jag inte skriva,
för jag tävlar imorgon och sen är jag funktionär hela helgen,
för de är vi som anordnar SM! shiiiiit! är riktigt taggad nu!

Aja,ikväll sover jag hos elin som jag har gjort hela tiden:),
och de känns riktigt bra, men alltså jag kan inte tänka mig att de är SM imorgon,
kom igen nu smultron, nu gäller de, de är nu vi visar upp vårat stolta program!

Men dags att avsluta innnan jag taggar mig själv för mycket innnan jag ska sova,
hahhaha, men nu så ska jag gå till elin, skriver kanske ikväll,
annars så hörs vi på söndag kväll eller måndag!
PUSS alla söta läsare! keep reading!

NU GÄLLER DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0