Slutade tidigt idag!

Hejsan bloggen!
Idag började jag dagen med en bild-lektion.
slutade efter den också, skulle igentligen ha matte&svenska,
men Ali var inte där min mattelärare, och då behövde vi inte ha svenska heller.
blev lite sur, åkte till skolan för att ha en lektion...
men aja! :)

Efter de så jag tog tåget ner till nynäs klockan 11 och var nere halv tolv.
Har varit och fikat med lillasyster,pappa, malin& nettan.
Tog ett fikabröd och en burk cola och satte mig utomhus med familjen.
Fast det blev lite kallt med alla vindarna...
Men aja, nu har jag precis kommit hem nästan.

 Jag vill göra något idag,
Har försökt fått tag på Elin men hon svarar inte,
hmmm, får väl se hur det blir med den saken.
Puss Felicia


Jag och julia, lääänge sen, saknar dig bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0