SJUK/SM

HEJ BLOGGEN!

Tävlingens resultat:

Jra: 3 plats(mitt lag)
Jrb:5, ni var grymma tjejor, och de vet alla att ni var värda bättre:)
Srb: delad 9 plats, ni var duktiga tjejor:)
Sra: 4, tappade dock några bygg, men men.(min syrras lag)

sen så hade vi inviduella som tävlade(d.v.s man tävlar bara en på mattan)

Anna: 5 plats, du var as bra gumman:), (men missade lite volter, men sånt händer)
Frida: 4 plats, du ska vara stolt! de var bra gjort av dig!

Jag är grymmt glad över alla lagen, alla var jätteduktiga!
dock så tycker man ju lite fel för vissa placeringar menmen,
vi var de ända laget i våran förening som tog en medalj,(brons)
de var ju lite konstigt, de brukar gå bättre,menmen!
Själv så är jag stolt över våran placering, men inte jätte,
jag är varken glad eller ledsen, är väl nöjd bara!

men aja, jag blev förkyld på fredagen och ont i halsen, feber m.m
så var sjuk typ hela helgen, men nu orkar jag inte skriva mera,
kom hem nyss från donken förresten!
PUSS/ skriver kanske inte imorgon,
är ju trotts allt SJUK:(

DM, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0