min torsdag!

Hejsan och färlåt för ett sent inlägg.
Men har haft fullt upp idag.
Åkte tåget som gick vid halv fyra med Sofia,
och var hemma vid 4.

Då gick jag ut med tarzan och mötte malin&tilda!
Sen när vi kom hem kom pappa hem också,
då åkte vi till coop, den affären öppnades ny idag,
den var faktiskt bra och snygg :)
Jga mötte Sofia där också, hahah,
hade liksom ingen aning om de,

Kom hem och började kolla på en film och lekte lite med Lillen.
Haha, jag är typ beroende av filmer nu, typ mitt liv:P
Aja, sen åt jag middag och kollade fortfarande på filmen.
Nu börjar grannfejden( haha de störda programmet)
men de är så roligt att kolla på :)
Aja, PUSSAR PUSSAR

äntligen så gick de att lägga in min nya telefon!
P.S den kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0