Lördag!

hej på alla där ute! Nu så ska jag berätta om min dag.
Jag vaknade av att telefonen ringde, de var Linda.
Hon sa att jag skulle komma så fort som möjligt hem till henne,
de skulle på folkrace och jag skulle följa med.

Jag mötte upp Linda och hennes bror och hennes låtsaspappa vid halv 11 utanför konsum i västaerhaninge.
Där skulle vi ta bilen till Folkrace. Vi var där och kollade ett tag och åkte hem till Lindas mormor&morfars ställe.
Vi badade i deras pool och så. Sen så när vi kom hem så  tog vi bilder, åt m.m

Nu så har jag precis kollat på Robinson 2009. Ellinor skulle inte ha vunnit!åhh... men nu ska jag och Linda tvätta bort sminket och mysa, hare så bra alla där ute, de ska i alla fall vi ha ;)

Pussar & Kramar

Haha, jag och min lillesyster på landsort!


Kommentarer
Postat av: Tess

Så söta ni är,

2009-05-31 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0