huvudvärk som vanligt/friluftsdag

Hejsan, förlåt för att jasg inte skrivit så mycket på sista tiden, men det är mycket nu.
Aja, idag så hade vi friluftsdag, Vi hoppade höjdhopp, sprang m.m
Våran klass kommer nog förlora tror ja xD
Men man gör ju alltid sitt bästa!

Efter jag kommit hem så åt jag mackor,
sen så la jag mig i sängen,
hade sprängande huvudvärk som vanligt!
Jag blir så himla trött på att ha det hela tiden,
och dom vet ju inte vad de är?
åhhh, Men jag somnade till ett tag,
det behövde jag verkligen!

Sen så vaknade jag 20 över 5,
då var det dags att åka till träningen,
Träningen var bra och effektiv!
Har duschat nu och har precis satt mig vid datorn,
men nu ska jag avsluta,
skriver kanske imorgon:)



evelina och jag, vi på donken i måndags:)
älskar dig!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0