bita på naglarna= svårare att sluta med än att röka!

Nu hade jag tänkt berätta,jag kom ihåg att
pappa sa: bita på naglarna är mycket lättare än att sluta röka, om jag kan sluta röka kan du sluta bita på dina naglarna.

Jag sa: men alltså det är jättesvårt att sluta bita på naglarna också.

Pappa sa: men röka är ett beroende.

Jag sa: men det är de ju med att bita på naglarna.

Vadå, så att de är lättre, men de tycker inte ja, att röka är inget man har på kroppen och som alltid irriterar en,
de är något man köper som typ kostar 50 kr.
 Bita på naglarna är ju något man har på kroppen.
hahaha, men nu håller jag på att sluta bita på naglarna,
och jag är själv väldigt stolt över mig själv!

Kommer få 2400 kr
om jag slutar bita på naglarna.
(Men då ingår också godislöftet.)
De kommer jag få på min födelsedag den 20 juni om jag klarar de.
Men nu har jag sånt hära medel på naglarna som heter stop and grow(stopp och växt)
de funkar faktiskt väldigt bra!


Men nog pratat om naglar.
ska gå ut med Tarzan nu!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0