Tack för rösterna! Fortsätt rösta!

ajuste, självklart är jag jätteglad för alla som röstade på mig! tackar tackar! Imorgon så ska jag typ upp klockan kvart i nio, tänk att man aldrig kan få sova ut! Aja efter det så ska jag ta tågett in till handen. Jag ska möta erika där vid tio i tolv. Jag tror att vi sätter upp några snygga höga toffsar och sen kanske vi går i handen ett tag. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.Vi ska mötas hela laget klockan halv 1 och sen så ska vi nog öva kanske någon gång på programmet, sen så är det dags att ha en uppvisning typ vid halv två och någon gång vid 3. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mellan typ halv 4 och klockan 6 men tror att jag och erika kanske kan dra hem till henne eller något :) Klockan 6 är det vanlig träning igen. Nu så tror jag att jag snart ska upp och kolla på någon film. Undra vilken film det blir den här gången??:) Men nu ska jag börja avsluta inlägget, skriver kanske senare, men tills dess får ni en puss av mig:)

Kommentarer
Postat av: Yasse

Fin blogg!

2009-03-07 @ 23:41:29
URL: http://yasues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0