Störst,bäst,vackrast!

hejsan bloggen!, han inte skriva igår, men ska berätta om den idag. Jag vaknade och åt frukost och sen så skulle vi åka till uppsala, men det blev inte så för mamma mådde inge bra. Då ringde jag lindha och frågade om vi skulle göra något.  Hon sa att det gick bra och jag åkte dit ungefär en timma senare. Vi kollade på film, åt och bara snackade. Det var en skön söndag de. Jag hade ingen träning på kvällen för det hade ju varit dm för jrb, Mra och anna. När jag kom hem så fick jag höra att jrb hade vunnit guld och blivit mest minnesvärda! Bravo tjejer! Anna hade också fått guld! Bravo bravo!Srb, asbraa och mra med!

Me <3 cheerelite.

Kvällen rullade igång och desiree skulle åka till jessie för imorgon ska hon till åre. men jessie och sebastian..
Mamma skjutsade henne och jag kollade på sanningens ögonblick och beck. Asbra kväll och idag så är jag hes och har lite on t i halsen och e förkyld,men man är tapper och duktig och går till skolan. Idag är det spanska-prov, ge mig lycka till, det behöver jag!

pussar felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0