Somnade mitt på dan!

Efter jag skrivit inlägget så gick jag upp, top model hade börjat så jag kollade på de, fast det var ett gammalt avsnitt. Efter det var de sex and the city. Jag låg och kollade på de ett tag. Sen så kom malin in till mig och väckte mig. Haha. jag hade somnat, det är inte likt mig, men jag hade ju lite ont i huvudet också. Jag vaknade inte precis, utan somnade om nästan på en gång. Sen så när klockan var typ sju så kommer pappa in och säger att jag måste gå upp för att annars kommer jag typ inte kunna sova ikväll. Tilda skulle bada precis då:), Just  nu så har jag kommit ner lite trött som jag är. Kommer nog sova gott ikväll ändå, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0