patrik 1,5

hejsan! förlåt att jag inte har bloggat så mycket idag eller igår. Men jag kom ju hem igårkväll vid typ kvart över nio och sen så duschade jag och så. Kollade på Sanningens ögonblick. Efter det så kollade jag lite på beck och så. Aja.

Idag så åkte jag bil med pappa, äääntligen inte något tåg xd, Jag var i skolan idag, konstigt va?! skoja, men aja, Efter skolan behövde jag hem och plugga, har ju spanska prov på torsdag och engelska läxa med, plus matte-läxa ... Aja, efter jag pluggat lite så gick jag ner till Tessan!, Nu ska vi kolla på Patrik 1,5 , men nu måste jag gå, senare är det träning. puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej, jaa, det var ju ett rätt bra tag sen nu asså ! tehe, hoppas du typ fortfarande remember me ;) hope so...



hare bäst//Linda,

2009-03-09 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0