Nu har du chansen att bli veckans outfite vinnare !

Jag har sådär galet tråkigt & jag vet att jag redan haft en tävling idag, men det skadar väl inte med en till ? Den här gången är det extra roligt eftersom att den blir extra stor ! dopey.devote.se & jag har gjort en tävling tillsammans där alla som vill får vara med & tävla, det enda kravet är att du måste ha en blogg. Tävlingen är till för dig som vill bli dopeys.devote.se & Fellapella.blogg.se 's bästa outfite-tjej! Låter det kul ? Tveka då inte att söka!

Vad vinner du ?
Du vinner en hel sida om dig själv på våra två bloggar & just därför massor med nya, fina läsare.
Du vinner också titeln som finaste outiftetjejen!
+ en länk.

Hur ansöker jag ?
Du anmäler dig genom att lägga upp en bild på din blogg där du har på dig outfiten du tävlar med. När du har gjort det klickar du in på kommentatorsfältet och skriver ner att du har gjort det, samt din bloggadress sen går vi in och kollar på din outfite, du behöver INTE göra reklam för våra bloggar då det är en chans för dig att synas, inte för oss :)

Hur går det till ?
Vi väljer ut 4 stycken som går vidare, därefter röstar ni läsare på vilka 2 som går vidare till finalen. De med minst röster åker ut. Sedan nollställs poängen och den som har vunnit kommer att kontaktas och visas på våra bloggar. Hur lätt som helst ! Så vad väntar du på :D? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0