frågor

FAVORIT

Färg: Rosa

Sport: cheerleading

Godis: chocklad och lösgodis

Helgdag: lördag!

Årstid: sommar


HAR DU NÅGONSIN


Rymt hemifrån: nja, typ inte , haha räknar typ 10 min?:P

Sovit utomhus: mm

Spytt i skolan: neej.

Gjort något dumt som du skrattar åt idag: nja, kom inte ihåg, har säkert gjort xd

Varit på scen: jaah så klart :D

Retats: nee


DU


Svär: nja, kan väl hända

sjunger bra: njaa, de är kul

Vill gifta dig: om jag hittar den rätte!

Kommer överens med dina föräldrar: ...ibland..

Äger i ipod: yaaapp

Sover med gosedjur:haha, har en nalle, men alltså den sover jag inte med, bara har som prydnad.


THIS OR THAT


Pepsi/Cola: cola

Choklad/Vanilj: choklad

Jordgubbar/blåbär: svårt, båda :)

Kött/Vegetarian: kött

Tv/Film: båda:;)
Adidas/Nike: vet ej.
 
 


KAN DU

Gå ner i splitt:hahaa, tror jag har kunnat, men inte längre

Skriva med båda händerna: aa,men det blir inte så snyggt med ena.

Vissla: aa,men inte så bra:/

Blåsa en bubbla:klart jag kan!

Nudda näsan med tungan: neej


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade:mamma tror jag.

Du pratade i telefonen med:pappa

Du kramade: elin, och typ hela flocken.

Du skällde på: mamma tror ja xd

Du bråkade med: kom ej ihåg nu.


VAR ÄR DU 

Vad ser man utanför ditt fönster: mörker

Lyssnar du på musik: japp

Vad har du på dig: mjukiskläder  och trorsor och bh såklart:)

Vad är det på din musmatta: typ det står: dell, eller något.


SENAST DU

Skrattade: Idag

grät: idag på tävlingen, var så lycklig!

drack: cola till melodifestivalen

Filmen du såg: nja, vet inte


ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3

Dricker du mjölk: japp!

Personen du hatar mest: ..

Personen du älskar mest: älskar många!

Personen som alltid får dig skratta: Haha, det är många

Värsta vädret: slask, åska,blixtrar ..

Glömm inte att kolla på videon som är inlägget under,
godnatt, kommer inte skriva mera sen,Pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0