Amanda,

Hej hej.  Idag så skulle amanda sova hos mig. Men efter ett tag när vi hade varit hade hon ont i magen. Vi gick ut och tog foton. Och sen gick vi ut med tarzan. Amanda hade jätteont i magen då. Sen när vi var ute skulle vi gå till skotten.Amanda klarade typ inte att gå. När vi kommit tillbaka från affären ringde hon sin mamma. Malin hjälpte, och sen så skulle dom åka till något sjukhus. Hoppas det inte är något allvarligt bara!!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ingen kan ju göra något!
 Jag har jätteont i huvudet. Ikväll så ska jag äta tacos till middag, mmmh!
Men nu ska jag upp och lägga mig i sängen, om det är någon som vll göra något. Ring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0