visst är de skönt att solen skiner?:)

Tjabba! förlåt för jag inte har skrivit på hela dagen, men jag har haft fullt upp som vanligt, de brukar bli de på sommarn.
Imorse vaknade jag och gick ner, passade Tilda medans Malin var ute med Tarzan.
Senare så drog vi ut hela familjen förutom desiree,till Lövhagen. Tarzan badade många gånger och hade de så mysigt så.

Vi åt även frukost ute på Lövhagen. Jag tog en ost/skinksallad. Solade ett tag och höll på att göra lite handvolter;P
Nu kan jag göra den ute på gräset snyggt och så. De är ju bra!

 Efter vi hade vart där ett tag så tog jag tåget till Västerhaninge och gick hem till Tessi & Sanna,
vi solade och nu så har jag precis kommit in, Men skriver senare/Felicia

älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0