Slapp-dag :)

Tjollahoppsan!Idag vaknade jag nyss, ungefär för 20 minuter sen.Jag låg och drog mig ett bra tag och nu så gick jag precis upp.Nu hade jag tänkt att ta lite yoghurt med flingor och sätta mig i soffan och kolla på någon härlig film.
Idag blir de bara slappdag, om man kollar på vädret så ser de inte så frestande stt gå ut. Ingen sol syns, de är kallt&grått och de regnar... Första dagen som man är ledig från skolan så är de sånt här väder?Hoppas de blir finare till nästa& nästnästa vecka för då fyller jag år! :) De är exakt 10 dagar kvar nu. (20 juni)

Men som sakt. SLAPPDAG och då menar jag verkligen de. Efter en dag på grönan är man rätt slut :P
Och skolavslutning på de också, kan man tänka sig! :) Men jag skriver säkert senare, under filmen kommer nog tessan,
Hoppas hon kommer snart, för jag har grymmt tråkigt, aja, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0