Onsdag!



Tja, nu så har de hänt mycket under dagen. Jag hade ju öppnat packeten. Sen började jag kolla på film i mitt eget rum! Gud så skönt att jag har fått tv och dvd och video till rummet! Den filmen har jag inte sett på jättelänge för att jag har inte haft någon video förut hos mamma, för den har ju gått sänder förut.

Men sen duschade jag och åkte till länna och fixade virusprogram, drog till donken också :) hahah, :)
som vanligt. Hihhi,

Vad har ni alla gjort idag?:)

Aja, sen så åkte jag ner till nynäs och träffade amanda, vi var ute och nu har vi precis kommit in,
Nu så ska vi kolla på Wallander, Kisses / felicia
Skriver imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

inte lite pressenter du fått kul!

vilken film var det du såg? tror du missade att skriva det :P

2009-06-17 @ 22:40:09
URL: http://thereseakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0