Musikal!

Hejsan Allihoppa!
Dagen gick bra, var på musikal med klassen i nynäs.
Sen så träffade jag Julia som även är med i musikalen(som jag inte visste innnan)
Hon var jätteduktig& showen var bra.

Jag var med henne efter musikalen och vi var till ungefär 5.
Sen så skulle hon äta innan nästa musikal började.
Hoppas de går bra för henne,(för hon är på musikslen nu)

Aja, vi tog bilder innan hon skulle äta.
Sen så hann vi inte göra så mucket mera.
För klockan blev för mycket.
(de var en tjej som tog bildena iallafall)
Hoppas hon lägger in bilderna så fort som möjligt!

Sen efter vi slutade va så hämtade pappa& malin upp mig. Jag gick till skotten och handlade risifrutti till friluftsdagen imorgon.. Som ska vara på rudan,Sen när jag kom hem därifrån så börjsde jag bada tilda. Hon var på riktigt bra humör!
aja, dags att avsluta/F

jag på landsort i påsk! Så fint väder de var då, fast lite blåsigt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0