lov, and i like it !

Hejsan. Förlåt att jkag inte har hunnit skrivit, men de blev väldigt tight mellan skolans slut till grönan.
När jag och Sofia kom hem så fixade vi oss lite, bytte om m.m
Sen var de dags att åka. Vi var inne pågrönalund vid typ kvart i ett,
redan då var de mycket folk! hejjegud!

Vi började med Frittfall och sen berg och dalbanan, (jet line)
Sen åt vi för båda var utsvulltna,
vi åkte alla möjliga där.

Vi träffade Issa och alle och alla andra boy'sen.
hahha ;) Insane var skitrolig,(de som bara brukar åka ungefär lilla frittfall, jag lovar er, ni kommer nog inte kunna åka INSANE, ( om man nu inte har så mycker för häjder att göra. )

Jaja. Åkte ungefär allt på grönan idag.
De var ju bra, men nu så ska jag avsluta,
Puss


Kommentarer
Postat av: lindha

det där var nog riktat till mig, hahahahhaha :P

2009-06-10 @ 09:16:21
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0