Kommit hem från landsort

Hej på er! Nu så har jag kommit hem för ungefär 2 timmar sedan, de har inte blivit så mycket bloggning under helgen, men de är ju inte så konstigt ersom jag har varit ute på Landsort. Jag har fått massor av presenter ersom jag fyllde år i lördags:)
Jag fick en digitalkamera(vit) Den har 10.2 megapixel:), sen fick jag underkläder,presentkort och pengar:)
Sen fick jag en tröja från tosino, den är jättefin(rosa) sen fick jag säkert något mera men jag orkar inte skriva allt.
Ajuste, jag fick ju presenter från Mamma och desiree i onsdags, men de visste ni ju redan:)

Idag så solade jag hela dagen ute på Landsort, de var verkligen jättefint väder! Sen så duschade jag och erica i havet, de var inte varmt kan man ju säga! men de gick ändå:)
Sen så har ajg varit med några ute på landsort, =)

Men nu är de dags att packa upp! kisses/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0