jag vet, jag är beroende av filmer :P

Tjenixen ! Nu så är Mean girls filmen slut. Snart så ska nog jag och Malin kolla på The secret dreamwold of a shopaholic.
Jag har hört att den ska vara sådär, inte lika bra som de flest tror,men hoppas jag tycker den är bra iallafall.
Jag har sett ungefär en kvart av filmen innan, men sen så hackade hela filmen så de gick inte att kolla vidare.
Så nu ska jag göra ett nytt försök. Senare ska jag sova. Måste gå och lägga mig i tid ikväll. För jag pallar inte sova hur länge som helst, då sover man ju bort hela dagen.(nu lät jag typ som en mamma, jag vet)
hahaha, menmen, nu ska jag kolla med malin om vi ska börja kolla:)

Vi höres/ Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0