JAG HATAR DASS!

Åhhhh, alltså de var de värsta jag varit med om, alldeles nyss så var jag så deras dass, alltså jag har inte gått på toa på hela dan typ! aja, så skulle jag gå in där, alltså jag typ höll andan, och jag kunde typ inte gå på toa,jag typ spydde, jag hatar verkligen dass!!!! åhh, aja, dit går man iallafall aldrig mera, haha, får kissa ute i skogen xD jag gör de faktiskt mera än att gå på dass, juuuuuuuuuuuue alltså! jag fattar inte hur man kan gå på de, inte för att de är konstigt menmen,!

Nu så ska vi kolla på i taket lyser stjärnorna eller just my luck, får se vilken de blir:) good night/felicia
(de går inte att ladda upp bilder just nu på blogg.se) bara så du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0