hahahahaha!

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

KäraElin L. För det första vill jag säga att Felicia harlin är den bästa vän jag haft, och att Isabelle Tingvall är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Mamma ochRegina gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Sofie högberg får ett lyckligt liv tillsammans med Zeynep. Jag vill säga tack till Connor för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Emma Hindersson. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Felicia Höglund  tog sitt liv. Snälla Jaquelin sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Malin och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Norlin som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Putte, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Amy Jag vet att Challe kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Emy för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Felicia N och Julia den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Nyheter

Haha, bra berättelse eller? P.S de är gamla kontakter från simkortet:P
/F.S

Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack:)

2009-06-04 @ 20:53:24
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0