godmorgon!


Mi and julia som modeller;)


Holla amigos! Dagen har rullat på, men jag själv har typ sovit bort hela dagen?
Sov hos tess igår och vi snackade som aldrig förr;) Vaknade klockan halv 11 ungefär,
då började jag fixa frukost, therese fick frukost på sängen ;), hon blev asglad=)

Vi kollade då på Sandor/slash/ida, hahaha, den som man har sett ett par gånger,
menmen, idag så ska vi åka till handen, men jag får se när de blir,
just nu är de ju rea på MQ, så då kanske man ska passa på:)

Men Tess badar och jag ska blogga vidare, skriver säkert snart igen :)
PUSS PUSS / Felicia


Kommentarer
Postat av: lindha

gud vad fin du var hjärtat, när va de?:)

2009-06-11 @ 18:36:19
Postat av: Anonym

Typ för 2 veckor sen, de var den dan de va musikal :P

2009-06-12 @ 12:56:31
Postat av: fellapella.blogg.se

de sista inlägget var från mig, fellapella.blogg.se

2009-06-12 @ 12:57:06
Postat av: lindha

vart va de då :)?

2009-06-13 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0