Film och mysig kväll med lindha

Ajuste, åkte hem från Julia vid 20 över 6. Då hade ajg pratat med Lindha om hon och jag kunde göra något ikväll, och hon sa att de var okej :), jag skulle ha varit barnvakt, men malin stannade hemma, men hon skulle ha gått ut, menmen,
Ikväll så har jag och Lindha suttit lite vid datorn, ätit och kollat på en barnfilm, men de var ungefär bara i en halvtimme,(barnen i bullebyn såg vi) Men nu så ska vi kolla på en annan film, typ georgia någonting, (?)

Haha, men sen efter filmen ska nog ajg och lindha sitta på ballkongen och ta de lugnt.Prata och kanske ta en kopp te?:)
Men jag får se, skriver godnatt om jag inte skriver något ikväll Puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, ja det gör vi :D

Jag bor ungefär vid Värnamo, du då? :)

2009-06-14 @ 10:44:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0