fff

<p><br />förrens typ tio i 8, hon fixade och donade ett tag sen gick de in och grattade mig vid 10 i nio(desiree och mamma.)<br /><br />igentligen så fyller jag år den 20 juni, men vi grattar mig innan,Grattis mamma,(vi fyller år på samma dag) på lördag alltså igentligen. Men då är jag ute på landsort. :P<br /><br />Aja, av min syster så fick jag ett par rosa shorts(från gina tricot) och ett svart/brunt linne(från H&amp;M.)<br />Av mamma fick jag dvd:er, ljudbok, bok, ett halsband, och slutligen en bärbar dator! gud va glad jag e för alla prsenter!<br />jag fick mera men jag orkar inte skriva allt nu,(bilder kommer senare)<br /><br />mamma hade gjort en tårta också, så gullit av henne :)<br />Men nu ska jag ta och fixa med den nya datorn :) <br />senare ska vi handla virusprogram på on/off i länna.<br />Kisses/felicia</p>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0