badade på hamnvik idag!

Hejsan alla kära läsare! Förlåt för en dålig uppdatering men jag ska bli bättre!
Idag så har jag slutat skolan kvart i 3 och sen åkt hem till pappa. vanligtvis brukar jag ah träning men inte idag.
Så aja, då var jag påväg ner och kollade vad min syster gjorde, frågade om hon ville bada och så blev de också!
Både hon och Sebastian(desirees kille) följde med. Vi gick först ner till Skotten och handlade glass,(jag tog en magnum mandel)Mmm, så god den var! Aja, sen gick vid bort till Hamnvik och badade.(dock inte Sebbe, han är en badkruka:P)
Vattnet var faktiskt varmare än vad jag trodde, var berädd på typ en chock, men de blev de inte, hoppade faktiskt i några gånger!(haha, badade i påsk och då höll jag verkligen på att dööööööööööööööö!)

Men allt gick bra, vi torkade lite och sen gick vi hem,fast dom gick till Sebbe, aja, hade tänkt att göra något med jaquelin,
men hon dissade mig, hahha, skitunge! Så jag får väl se vad jag hittar på =)
Men dags att skriva Önskelista! Fyller ju år om typ en månad


 Vädet har verkligen varit på topp idag! Riktigt skönt!
Pussilipussar från eran / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0