18.10

Hello lovers! Nu så har jag kommit hem till pappa. Tog tåget som gick vid 2 och var nere vid halv tre. Kom hem i ungefär 3 minuter, ringde pappa och kollade var han och Tilda&Malin var och de var nere på stan och fikade. Då tog jag bussen som kom precis när jag kom ner och åkte till Stan. Gick till Fiket och tog en bulle och en cola :) Efter vi alla hade fikat klart så gick vi en sväng ner på Vero Moda, hittade faktiskt en jättefin tröja dära för 179:-, men den köpte jag aldrig :P

Nu när jag kom hem så har jag tagit lite bilder, både på mig och Tilda. Haha, ni ska se en jättefin bild på oss, men har ingen sladd in till datan så kanske lägger in senare nån annan gång. Haha, men nu ska jag blogga vidare! Kisses

TYST I KLASSEN!HAHA"!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh! Vad söt hon är syns att ni är syskon, :-)

2009-06-12 @ 18:55:18
URL: http://thereseakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0