15.00

Tjollahoppsan! de blev inte båten som gick kvart över tre, utan den båten efter som går kvart över fem. De är väl bra=)?
jag ska försöka blogga så mycket jag kan under tiden, men aja, Amanda har dragit hem, hon skulle städa hemma och sen typ vara med någon annan, själv så ska jag inte göra så mycket bara sitta hemma och vänta på till båten går, kommer sakna alla medans jag e borta! Självklart! Jag undrar vad ajg ska äta till lunch? Något blir de väl...

De är bara att ringa eller smsa mig när jag är ute på Landsort, 0703811373.
Kommer bara lägga på om de är någon tönt som busringer, helt omoget om man gör de!
Lindha du får grattis på namnsdag på lördag(20 juni)såklart! annars får du de i förskott nu!

Ingen glömmer att jag fylller år den 20 juni på lördag! hahaha,!
Men nu ska ajg inte tjata ut er med massa skit,skriver snart/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0