12.46

Godmorgon! eller kanske inte godmorgon, klockan är ju trottsallt 12.46.
Idag vaknade jag av att telefonen ringde, de var tessis pappa. Haha, han babblade på som vanligt.
Så började han snacka om bea om att hon sjöng och grejer, han ba-: nu har du allt vaknat,
konstigt, hahaha, typ asgarvade ju! Aja, sen så ringde jag pappa och sen mamma, hahah,
men de var om midsommarafton och allt, ersom jag fylller år på midsommardagen.

Nu så håller jag på att göra mig i ordning, ska åka till pappa om ungfär en timme,
ikväll blir de bara mys med familjen, vi ska äta tacos och kolla på någon mysig film,
får se  vad som händer på lördag :), snart kommer min syster hem! (på söndag)

Hörde från henne igår att hon hade feber och ont i halsen, stackars henne!
Aja, nu börjar de bli lite brådis!, tjingeling! / Felicia

hahaha, trött eller vadå=)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0