sabina,evelina och andereas

hejsan :) idag så har jag varit med Sabina. Vi möttes i handen, Sen så kom typ Sabinas kompis  Andereas.
Vi var där i ungefär en timme eller två, sen så mötte vi Evelina. Sen så åkte alla hem till Evelina och typ vi gjorde inte så jättemycket.Vi spelade Wiisports. och kolade lite på en film. Vid typ 7 så åkte Sabina och Andereas hem.
Och sen var det dags för mig att gå.. Jag var jättehungrig när jag kom hem. Jag åt typ frukost vid 12 idag, Sen så åt jag middag typ 8 på kvällen. Det var iallafall min dag. Ajuste, när jag kom hem så kollade jag på filmen : 13 snart 30.
Och åt lite Ben & jerry.Mmmmm:)
Det är såhär Evelina och Sabina ser ut,
Tyvärr, har jag ingen bild ¨på Andereas...

 
                                         SABINA                                                                                             EVELINA

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, vad snygg Evelina va :D

2009-01-09 @ 16:09:03
URL: http://lovisis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0