Helgen

FREDAG: Igår så var jag i skolan, vi slutade tre. Efter det så gick jag hem till tessan typ en timme. Sen så var det dags för träning! Efter träningen duschade jag och gjorde mig i ordning. Jag träffade tessan vid lillkonsum typ halv nio.Vi köpte glass, sen så gick vi hem och kollade på Lets dance. Efter det så började någon film som var konstig, jag typ somnade till den, var astrött. aja, jag vet inte riktigt när vi gick och la oss, men aja.

LÖRDAG:Idag så vaknade jag hemma hos Therese typ halv 10, Jag och Tessan satte på en film typ som slutade vid tolv. Efter det så gick vi upp och käkade frukost. Jag var jättehungrig! Nu så har jag klätt på mig och platta håret och allt. Typ vid 4 så ska jag med Ronja och hennes mamma och min mamma på bio. Efter det så vet jag inte :/,får väl se vad det blir :) Imorgon så har jag inget planerat , blir väl något :)

See yaa/ felicia sjöblom



Kommentarer
Postat av: Anonym

vah tränar du för ngt ??

2009-01-19 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0