Vilka skulle vidare till globen?

Hejsan svejsan, idag så har jag åkt till skopunkten i länna och handlade 3 par skor + en vit sporttopp.Efter det drog jag till handen med mamma och vi åt på donken. :), efter det var det dags för träning. Vi var i runsten och skulle träna men sen så skulle vi ha i torvalla med de bra mattorna! vi övade lite på tajmingen och körde program :) Efter träningen så åkte jag hem och duschade och sen drog jag till tessan, vi har kollat på melodifestivalen m.m, nu så ska vi kolla på tv och snacka, jag kommer inte skriva något mera ikväll, ajuste, tyckte ni att dom som kom till globen skulle komma dit ? Agnes var ju bra men malena eller va fan hon hette var ju inge bra, tycker inte jag i alla fall, men nu mste jag ta och sluta, kramar felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0