LAGKVÄLL

Idag tog lindha och jag tåget som gick runt fem med min syster och hennes pojkvän. Jag tog bussen från stationen, (lat som man är) sen så gick jag in på lillkonsum och köpte en påse chips och en cola. :) Sen gick jag hem och tog en risifrutti till middagxD , sen så var det dags att åka. Elins mamma hämtade mig runt 20 över, sen så var vi påväg till dessie:)Alla i laget var dära och vi snackade lite, det var ju lixom lagkväll :) runt åtta kom tränarna och dom pratade lite och sen så åkte dom hem vid typ halv 10. Sen så typ lekte vi kurra gömma, haha, men  sen så hade alla gått typ och sen så kom min mamma. Nu så har jag kommit hem till Tessan, imorgon så ska jag troligtvis göra något med julia och kanske amanda ! :) Men nu ska jag dricka ett glas med Oboy:) Ha en fortsatt trevlig kväll :)   En bild på hela laget, åhh, vad taggad jag är till Dm nu ! det är typ om 2 veckor,! Puss


Kommentarer
Postat av: emms

var ni i en kyrka ? haha :D

2009-02-26 @ 14:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0