Julia the locking-girl

Evelina och jag kollade på föräldrafällan och sen så typ sov vi, eller alltså vi snackade ett tag och jag vet inte när vi somnade igår. Idag så tog Evelina tåget vid 12 på förmiddagen. Efter det så gjorde jag mig i ordning och sen ringde jag Julia och sa att jag var klar. Sen så möttes vi vid bibblan xD och där såg vi Amanda och vi hängde med henne hem. Efter hon hade gjort sig klar så frog vi till ett fik. Jag tog en bulle och en varm choklad. :) Nu så har vi kommit hem därifrån och är hemma hos Julia. Idag så blir det middag hos henne och det blir Tacos!(min favvo-rätt!) Sen så ska vi dra hem till mig och alla ska sova hos mig! Julia håller precis på att locka håret på Amanda och snart ska hon göra det på mig också, jag tror nog alla ska ha lockar i håret, men nu ska jag blogga vidare, lägger nog in bilder senare ikväll, om inte de, så blir det ett blogg-inlägg:)PUSS eran/felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0