om mina dagar...

i förrgår så sov lindha här. igår var jag och lindha i stan och kollade på luftslottet som sprängdes. Shoppade inget, men skulle ha gjort, men vi hann inte de. Efter vi varit i stan så skilldes vi åt, lindha skulle till fanny och sova där och jag skulle sova hos sofia:). Jag och sova gick och åt på oden och bara hade de mysigt:) Idag så vaknade jag och Sofia vid typ 12 och gick upp vid alv ett och åt. Efter de så fixade vi oss, sen skulle ajg ner till pappa. När jag kom ner till pappa kollade jag bara på film och så.Snart är de mat och snart kommer sofia med tåget som jag ska gå och möta henne till. Sofia sover här ikväll / felicia

Bild från igår när jag coh lindha åker in till stan:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som ni haft en mysig dag !

hoppas du haft en trevlig jul :D

puss

2009-12-28 @ 22:18:07
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med, låter som kanon bra dagar, :-)

Felicia du får se till och uppdatera oftare. Du har ju gratis via mobilen, och ha inte så bråttom när du skriver stress tress,stavningen blir ju lite knas annars! :-P(du vet vem jag är)

Puss på kinden!:-*

2009-12-28 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0