om helgen..

Hejsan, i helgen så har de ine blivit något skrivande men nu ska jag berätta vad jag har gjort lite kortfattat:

Fredag: Gcik hem efter skolan och sedan drog på träning. Under träningen så körde jag nästan flickis själv, hahaha, alla ni som inte vet vad de är så synd för er;) Efter träningen så drog jag hem till min älskade vän Evelina och sov där. Under kvällen kollade vi på film, snckade och tittade på idol:)

Lördag: Vaknade upp hos evelina runt 10 av att hennes lillebror kom in i rummet, hahaha, så söt:). Han sa att vi skulle komma ner och äta godis, men vi sa att vi skulle komma ner snart så vi somnade om när han gått. Vaknade sedan av att mamma ringer mig vid kvart över tolv och frågar när vi ska åka och handla julklappar och sånt. Jag svarar att de får bli senare, men hon vill så gärna åka så då åkte jag med henne dit. Under natten mellan fre-lör så märkte jag att jag började få prickar över hela kroppen, trodde de var något annat än var de var, men de är ett virus jag har,  som är som en förkylning som kommer gå bort om 2-3 veckor. Gaaaaaaaaaaaaaaach! Aja, men vi handlade lite julklappar till mina vänner Sofia& Therese. På lördagskvällen så var vi bjudna hem till min kompis Therese som fyllde 18 år. Grattis grattis! Vi åt, sjöng singstar och hade skitkul:) 8Under kvällen åkte jag till doktorn om prickarna, de var då jag fick reda på vad de var). Sov hemma på lördagen...

Söndag:Vaknade upp hemma. Fixade mig för att åka till min underbara vän Sofia. För hon fyllde/fyller 14 år idag.Grattis Grattis! Var hos henne fram till halv 4 sen började min träning. Träningen slutade vid halv 8.


Nu ska jag ta en dusch/felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du Therese åkerberg? isf ni är väl rätt bra kompisar? snällt att du bara skriver kompis och inte vän:S det är skilland!

2009-12-13 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0