om dagen

De blev ingenting med emy, för min uppvisning var så tidigt idag så då var de ingen ide. Var med therese och hade de jätteroligt för hennes syster hade kalas för att hon fyllde år! Grattis Grattis! Sov hos therese och vaknade av ringsignalen imorse klockan 07.15 , inte så jätteroligt. Menmen, kom till uppvisningen vid 9 och började värma upp. Vid halv 12 började insläppet, senare var de alla lagen som visade upp vid ca. 12.00.

När allt var klart började snart min systers uppvisning. (hon går i en annat lag)
Och senare efter hon hade visat upp så åkte vi till handen och kollade på kläder och handlade godis ;)

Nu har jag precis kommit ut från duschen för ett tag sen. Nu ska jag mysa/felicia

En bild från idag när vi springer in på mattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0